Egyip Tomi blogja

Egyiptom utazás, információk, hasznos linkek, tippek, fényképek, beszámolók, árak, egyszóval minden ami hasznos lehet az egyiptomba utazóknak.

Ohh és el ne felejtsük:
"disz blog iz indorszd by kopaszmercis"

Képeket, beszámolókat, élményeket szívesen fogadok az 1iptomi@gmail.com címre.

Hirdetés

Itt bulizunk mi

Hurghada időjárása

Sharm el Sheikh időjárása

Taba időjárása

Friss topikok

Indul az utazás csak erre vártál: T-1. nap

2008.09.22. 15:50 - Egyip Tomi

Címkék: egyiptom útibeszámoló

Ma, nyaralás előtti utolsó munkanapom közepette jöttem rá, hogy elb@sztam a napok számozását. Ezt gyorsan javítottam is, aki már látta az előző bejegyzéseket, az észrevehette, bár nem is fontos.

Nagyon nemakaromanyuuu kedvvel indult a nap, de azt hiszem ez nem csoda, ki akar gályázni az indulás előtti nap? Ebédszünetben megkíséreltem vásárolni egy polárszűrőt a videokamerámra (ez a kis előtét megszünteti az üvegről visszaverődő pofázmányok látványát), persze, hogy 3 boltból egyben sem volt a megfelelő méretben. Végül találtam egy üzletet, de olyan csillagászati áron akarták nekem eladni az egyébként 2-3ezer forintos tételt, hogy hirtelen a Khan El Khalili bazárban éreztem magam, de ott is a pofátlanabb árusok szekciójában. Így tehát feleim látjátok szümtükvel, nem vettem polárszűrőt, kénytelenek lesztek az üvegfenekű hajós videobeszámolómat különböző visszatükröződő ojjektumok kíséretében megtekinteni. Azért remélem nincs örihari ;)

A mai jópár napra előre az utolsó lehetőségem volt betérni egy jó kis sültkolbász-almapaprika-sercli kombóra a hajós utcai henteshez, így hideg ide, szar idő oda, ezt nem hagyhattam ki, pláne hogy addikt vagyok csúnyán. Ha az opera közelében jártok, semmi esetre se hagyjátok ki, mert egy részről iszonyat olcsó, más részről meg eszméletlen finom. Meg egyébként is best in town, részemről betenném az útikönyvekbe is, hogy szegény turisták valami jó élménnyel is gazdagodjanak kishazánkban.

Még fél órát "dolgozom", aztán usgyi haza elvégezni a bőröndökön az utsó simításokat, valamint borostás ábrázatomat egyiptom előtt még vízumkompatibilissé kell varázsolnom, aztán a vellanyborotva is száguld a bőröndbe befele. A holnapi post valószínűleg már egyiptomból, és még valószínűbb, hogy holnapután érkezik. Béke veletek,

A bejegyzés trackback címe:

https://egyiptomi.blog.hu/api/trackback/id/tr10675967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandra 2008.09.22. 20:33:12

Kedves Tomi!

Szüleim 30-án indulnak 13 napra Egyiptomba. Rengeteg helyre mennek majd, Luxor, Karnak, Kairó, Asszuán, Hurghada, meg amit csak kínálnak az irodák. (A 13 nap alatt lesz 4-5 repülőutuk...)

Ha valahol láttok két középkorú, elveszett magyar figurát, légyszi, segítsétek meg őket! :)

Belinkeltem nekik a blogodat, ezúton is köszönik szépen, nekiállnak arabul tanulni.

Egyip Tomi · http://orultseg.blog.hu/ 2008.09.22. 22:22:56

Szia,
Elég sok elveszett középkorú figurát látni kint ;) Ajánlom figyelmedbe a legutóbbi cikket, Asszuánt én kihagynám most...


süti beállítások módosítása